Чому не працює інтернет на телефоні причини і рішення
Чому не працює інтернет на телефоні: причини і рішення
Всім доброго часу!
Сьогодні вже не можна уявити телефон без підключення до інтернету (по крайней мере для більшості): частина функціоналу стане просто відрізаною (ні погоду дізнатися, ні відповісти на повідомлення в соц. Мережах, ні прогледіти останні новини.).
Взагалі, причин відсутності інтернету на мобільному гаджеті – не так вже й мало. У цій статті хочу виділити найосновніші з них (найбільш популярні, з якими стикаються майже всі користувачі). Думаю, замітка буде вельми корисна і виручить вас в скрутну хвилину.
І так, ближче до теми.
Причини, через які не працює інтернет на телефоні (Андроїд)
Цю статтю, я думаю, варто розділити на дві частини: в одній розібрати проблеми з мобільним інтернетом (ті ж 3G / 4G), в інший – коли інтернет не працює через Wi-Fi мережу.
Ні мобільного інтернету
Рекомендую для початку перезавантажити телефон і відключитися від Wi-Fi мереж.
На "місці" чи баланс
Мабуть, це перше, з чого слід почати. Навіть якщо ви тільки вчора поклали 1000 руб. на рахунок – вони могли "випаруватися" з нього (наприклад, якщо ваш телефон заражений вірусом – він міг перевести кошти на інший номер).
Для перевірки балансу можна скористатися особистим кабінетом на сайті оператора, або використовувати такі USSD-запити (див. Скрін нижче):
Перевірка балансу на Мегафоні
Чи перебуваєте ви в зоні покриття мережі
Якщо ви перебуваєте за межею великого міста – зверніть увагу, що можливо в цій території не працює 4G (а може навіть і 3G). Території нашої країни досить великі, і є місця, де і простий зв'язку може і не бути.
Для того, щоб дізнатися зону покриття вашого оператора – досить зайти на офіц. сайт вашого мобільного оператора і подивитися карту. Наприклад, у МТС вона виглядає так (див. Скрін нижче).
Зона покриття МТС (скрін з офіц. Сайту оператора)
До речі, в цьому плані також не зайвим було б звернути увагу на рівень сигналу. У пристроїв на Андроїд це можна помітити по значку мережі в верхній частині вікна (див. Приклад нижче).
Чи не включена ліміт в налаштуваннях Андроїда
В налаштуваннях Андроїда є така "фішка" як обмеження трафіку після досягнення певного ліміту (тобто телефон сам моніторить статистику, і щоб ваш баланс не пішов в мінус, він вчасно відключає передачу мобільних даних). Правда, зазвичай, на екрані з'являється повідомлення, і ви повинні бути в курсі, що причина в цьому. (Але хіба мало.).
Подивитися встановлене обмеження і ліміт можна в налаштуваннях Андроїда в розділі "Передача даних" (див. Скрін нижче). Там же можна задати нові параметри.
Чи не закінчився трафік (можливо вичерпані ліміту вашого тарифу)
Це найбільш популярна причина відсутності інтернету. Навіть ліміт в кілька десятків гігабайт можна витратити, подивившись кілька онлайн-фільмів (наприклад).
Дізнатися "залишки" на вашу тарифом – можна в особистому кабінеті оператора (або, скориставшись дзвінком в кол-центр). У Мегафона, наприклад, все це досить просто організовано: досить відкрити відповідну вкладку в ЛК.
Залишки за тарифами послуг в Мегафоні (особистий кабінет)
Перевірте налаштування інтернету
У деяких випадках налаштування в телефоні, необхідні для доступу до інтернет, скидаються. Найлегше отримати їх заново за допомогою дзвінка або відправки USSD-запиту до оператора. Нижче наводжу невелику табличку з 4-кою популярних операторів в нашій країні.
Назва оператора | Дія |
---|---|
Мегафон | SMS з текстом «1» на номер 5049 |
Білайн | Дзвінок на номер 06503 |
МТС | Пусте повідомлення на номер 1234 |
Теле2 | Дзвінок на номер 679 |
Можна, до речі, ці параметри задати вручну (але на мій погляд, це клопітно). Для цього потрібно відрити настройки Андроїд "Точки доступу APN", і ввести наступні параметри з таблички нижче (скрін в допомогу).
Табличка з параметрами для великої 4-ки операторів.
Назва оператора | ім'я | APN | Ім'я користувача | пароль |
---|---|---|---|---|
Мегафон | Megafon Internet | internet | gdata | gdata |
Теле2 | Tele2 Internet | internet.tele2.ru | неважливо | неважливо |
Білайн | beeline | internet.beeline.ru | beeline | beeline |
МТС | mts-internet | mts | mts | mts |
Проблема з сім-картою
Якщо ви придбали новий телефон, потім ставили стару сім-карту і виявили, що не працює інтернет – можливо вся справа в тому, що потрібно просто замінити її на нову (також це може знадобитися, якщо ви випадково пошкодили її). Благо, що оператори видають нові сім-карти безкоштовно (принаймні, поки що.).
Для перевірки, можна вийняти сім-карту і вставити її в інший телефон. Такий простий тест зможе підказати, в чому конкретно проблема: з самим апаратом, або все-таки з картою.
Немає інтернету по Wi-Fi
Окремим "особняком" стоять проблеми з доступом до інтернету по Wi-Fi (тому я і виніс їх в окрему категорію).
Примітка! Якщо ви хочете підключити свій телефон (на Андроїд) до Wi-Fi мережі, а він її не бачить – ознайомтеся ось з цією інструкцією: https://ocomp.info/telefon-ne-vidit-wi-fi-set.html
Перед подальшим розбором рекомендую зробити 3 речі:
- перезавантажити телефон;
- після чого вимкнути / включити Wi-Fi мережу (див. скрін нижче). Також при цьому зверніть увагу на режим польоту – він повинен бути вимкнений!
Чи не збилася чи дата і час
Це перша і дуже популярна причина. Причому, уточню, перевірте не тільки сам час, а й часовий пояс, формати дати. Спробуйте їх задати вручну і потім перевірити роботу мережі.
Зверніть увагу на захисні програми
Нерідко, коли доступ до Wi-Fi можуть блокувати антивіруси (особливо, при включенні макс. Рівня захисту). Найчастіше це відноситься до громадських Wi-Fi мереж, де-небудь в парках або аеропортах (антивіруси їх сильно недолюблюють, вважаючи досить "дірявими", через які можуть витекти персональні дані).
На час тестування – можна відключити антивірус (або занести вашу домашню мережу в список довірених).
Спробуйте видалити в налаштуваннях Wi-Fi мережу і підключитися до неї заново. Зробити це можна в розділі "Wi-Fi" .
Видалити мережу / Андроїд
Відвалилися провайдерські DNS сервера
Також нерідко, коли у Інтернет-провайдера можуть давати збої DNS сервери (а через них у вас можуть насилу / або взагалі ніяк не відкриватися ті ж сторінки в браузері). Більш докладно про DNS тут: https://ocomp.info/kak-vyibrat-public-dns.html
Щоб їх замінити досить відкрити настройки Wi-Fi мережі, до якої ви підключилися, і вказати DNS від Google (вони будуть точно не гірше, ніж від вашого Інтернет-провайдера). У своєму прикладі я вказав 8.8.8.8 і 8.8.4.4.
Також рекомендую ознайомитися з однієї моєї минулої інструкцією. У ній більш докладно розказано, чому може не працювати інтернет на Андроїд через Wi-Fi – https://ocomp.info/na-android-ne-rabotaet-internet.html
PS
Якщо жоден вищеперелічений рада вам не допоміг, можливо, варто спробувати скинути всі налаштування телефону в заводські (тобто зробити Hard Reset). Зазначу, що в цьому випадку всі призначені для користувача дані будуть видалені (потрібно попередньо зробити їх бекап), але разом з тим, всі параметри (в т.ч. відповідають за роботу інтернету) будуть скинуті (що, звичайно, допомагає вирішити проблему, якщо вона не пов'язана з апаратною частиною телефону.).
Як скинути настройки Андроїд до заводських [Hard Reset] (тобто видалити всі дані з телефону, планшета) – https://ocomp.info/kak-sbrosit-nastroyki-android.html
На цьому поки все.
Альтернативні рішення в коментарях – вітаються!